وان استار دانشسرای همگانی (فری دانشسرا )
تبلیغات
تبلیغات
کسب درآمد لایف کلیک
نوشته شده توسط : کیوان

متعجبمژده به دانشجویان و علاقه مندان به رشته برق و برقکاریمتعجب

ابتکار و ایده جدید ما در برگزاری تدریس خصوصی و آموزش مفاهیم مهم کاربردی 

آرام

یکی از دشواری هایی که اغلب قریب به اتفاق دانشویان عزیز دست به گریبان آن هستند، این است که درسی را به هر دلیلی متوجه نشده اند و تمایل دارند برای امتحان از طریق جلسات تدریس خصوصی نمره لازم را کسب کنند. از طرفی پیدا کردن کسی که بتواند این کار را به بهترین نحو انجام دهد سخت خواهد بود. علاوه بر آن هماهنگی برای برقراری جلسات چالش دیگر دانشجویان خواهد بود. همچنین اغلب اوقات بعد از کلاس خصوصی شما با سوالاتی مواجه شدید که برای یافتن پاسخ آن باید مجددا جلسه دیگری ترتیب دهید و هزینه آن را بپردازید!چشمک

ما با توجه به سابقه خود در چنین فضایی، اقدام به فراهم کردن کلاس خصوصی به صورت روشی کاملا جدید نموده است. در این روش لازم است مباحثی را که نیاز به آموزش دارید، از طریق ایمیل زیر برای ما ارسال کنید. همکاران بنده در سریعترین زمان ممکن، مدت زمان لازم برای آموزش مباحث شما در قالب فایل ویدویی را تخمین زده و به همراه هزینه تخمینی به شما اطلاع می دهند. این هزینه به مراتب کمتر از هزینه معادل برگزاری جلسه تدریس خصوصی با همان مقدار زمان خواهد بود. زیرا در این حالت هزینه های جانبی مانند رفت و آمد و غیره حذف خواهد شد. در صورتی که زمان و هزنیه پیشنهادی مورد توافق شما بود، با واریز هزینه، فایل آموزش در سریعترین زمان برای شما حاضر و ارسال می شود. ضمنا در صورتی که مباحث شما قبلا توسط فرد دیگری درخواست داده شده باشد، شما قادر خواهید بود آن را با تخفیف قابل توجهی دریافت کنید. با اینکار شما نیاز به تعیین زمان برای تدریس خصوصی نیستید و در هر زمانی که فرصت داشتید می توانید فایل ویدویی را مشاهده کنید، فلش بک بزنید و یا از بخش های کم اهمیت تر آن بگذرید و مهمتر از همه اینکه می توانید با خرید یکبار فایل ویدویی، بارها از آن استفاده کنید. یعنی هر چه شما کاربران محترم وبلاگ، نگاه بیشتری به ما داشته باشد و ما را به دوستان بیشتری معرفی نمایئد، فایل های آموزشی بیشتر و در ازای هزینه کمتر فراهم خواهد شد. لازم به توجه است که ما بهترین دانشجویان مقطع دکترا را از دانشگاه های تراز اول کشور برای تدریس انتخاب کردیم و مطمئن هستیم از کیفیت تدریس راضی خواهید بود.

برای مثال فرض کنید شما تمایل دارید مبحث پارامترهای خط انتقال، عملکرد حالت مانای خطوط انتقال و مفاهیم پخش بار را فرا بگیرید. فرض کنید زمان لازم برای پوشش این مفاهیم توسط همکاران ما 40 دقیقه تخمین زده شود و هزینه آن مثلا 40هزارتومان باشد. در صورتی که موافق باشیدو تمایل داشته باشید، بعد از واریز هزینه فایل آموزشی برای شما آماده و ارسال می شود. ضمنا اگر به عنوان مثال از فایل راضی بودید و تمایل داشتید مثال های بیشتر برای شما ضبط شود، می توانید درخواست خود را مجددا ارسال کنید تا منطبق با درخواست شما جلسات بعدی را دریافت کنید. همچنین می توانید نقاط ضعف احتمالی را هم گوشزد کنید تا در فایل های بعدی مرتفع شوند. پیشنهاد می کنیم یکبار امتحان کنید و آن را به دوستان خودتون معرفی کنید.

ostadetahghigh@gmail.com

 



:: موضوعات مرتبط: برق , محصولات فابل خرید , ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

سلام خدمت دانشجویان عزیز

با توجه به عدم وجود پاسخ نامه تشریحی کتاب قابلیت اطمینان در فضای مجازی، بر آن شدیم پاسخ تمرینات فصول مختلف کتاب قابلیت اطمینان در سیستم های مهندسی را حاضر و در اختیار دوستان دانشجو قرار دهیم. برای دریافت بخش های مختلف و مورد نظر خود باید از طریق پل ارتباط همیشگی ما یعنی ایمیل زیر، مکاتبه نمائید. ضمنا توجه داشته باشید این تاپیک به مرور زمان بروزرسانی خواهد شد و لازم است دانشجویان عزیز مرتب این صفحه را پیگیری نمایند. همچنین، برای دریافت حل مسائل و اطلاع از جزئیات نحوه دریافت و پرداخت با ایمیل زیر مکاتبه نمائید:

ostadetahghigh@gmail.com

 

فصل های آماده:

فصل دوم- فصل سوم- فصل چهارم- فصل پنجم- فصل هفتم (تا سوال 7)- فصل هشتم-فصل نهم

فصل های در حال آماده سازی:

 فصل مربوط به جدول COPT از کتاب دوم



:: موضوعات مرتبط: کتب آموزشی , برق , ,
:: برچسب‌ها: حل المسائل قابلیت اطمینان سیستم های مهندسی , قابلیت اطمینان سیستم های مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 9450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

یکی از مباحث مهم مورد نیاز دانشجویان مکانیک، وارد کردن اطلاعات یک شی سه بعدی گرافیکی از محیط های نرم افزاری مانند CATIA و SOLIDWORKS در نرم افزار متلب است تا با امکانات گسترده این نرم افزار مورد تحلیل و پردازش قرار گیرد. خوشبختانه یکی از دانشجویان گروه موفق شده برنامه ای در محیط متلب بنویسد که قادر است فایل ذخیره شده به فرمت .stl در نرم افزارهای CATIA و SOLIDWORKS را در محیط متلب ایمپورت کرده و شی سه بعدی را بازسازی نماید. با این کار می توان به راحتی شی بازسازی شده در متلب را مورد پردازش قرار داد. این تکنیک در بسیاری از کاربردهای علمی مانند پرینت سه بعدی و ... مفید و مورد نیاز است.

این برنامه با قیمتی بسیار مناسب در اختیار دانشجویان مکانیک قرار می گیرد. برای دریافت برنامه با ایمیل زیر مکاتبه نمائید.

ostadetahghigh@gmail.com 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: وارد کردن در CATIA و SOLIDWORKS ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

درس مدارهای الکتریکی یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین دروس مهندسی برق است. مفاهیم، تعاریف و قضایای مطرح شده در این درس دارای چنان اهمیتی هستند که به جرات می‌توان گفت فراگیری دقیق و کامل آن‌ها، راه فراگیری سایر دروس مهندسی برق را بسیار هموار خواهد کرد. یکی از نیازهای اساسی برای فراگیری این درس، علاوه بر آموختن قوانین حاکم بر مدارها و بررسی روند و نحوه‌ی آنالیز یک مدار و اصول طراحی یک مدار برای نیل به یک هدف خاص، توانایی حل مساله در زمان محدود و با ابزار محدود است. بسیاری از دانشجویان از دانش کافی برای حل یک مساله برخوردارند، اما مهارت لازم را برای به کارگیری این دانش در چارچوب محدود یک مساله ندارند. در این راستا و در جهت حمایت از مؤلفان داخلی، این مطلب به معرفی کتابی ارزشمند تحت عنوان "تحلیل مدارهای الکتریکی ۷۰۷" تألیف آقایان علی سلمانی و سعید جهانبانی فرد می پردازد. در این کتاب مهم‌ترین مباحث درس تحلیل مدارهای الکتریکی ۱ و ۲، با استفاده از نکات طبقه‌بندی شده در قالب ۶۵۰ سوال تستی تالیفی جدید با پاسخ‌های تشریحی و بیش از ۶۰ سوال تشریحی متناسب با تست‌ها (در مجموع بیش از ۷۰۰ سوال) با رویکردی آموزشی بازخوانی می‌شوند. 

به طور خلاصه:

۱. این کتاب شامل بیش از ۷۰۰ سوال آموزشی استاندارد است که سعی شده تا تمام آن‌ها دارای کیفیت علمی-نگارشی مناسبی باشند.

۲. برای طراحی سوالات از منابع متنوع و معتبری استفاده شده تا نیاز دانشجو را برای تهیه یک مجموعه سوال جامع تامین کند.

۳. بیشتر نکات درس مدارهای الکتریکی در چارچوبی منظم مرور شده‌اند تا بتوان در زمان مطالعه کامل درس صرفه جویی کرد.

۴. ساختار کتاب بر اساس روش‌های مناسب آموزش ارائه شده است تا بتواند در فرایند یادگیری درس به دانشجو کمک نماید.

با توجه به این نکات مطالعه این کتاب می‌تواند منبعی مناسب برای یادگیری بهتر درس مدارهای الکتریکی باشد.

به منظور بررسی و تصمیم گیری بهتر شما عزیزان برای خرید این کتاب، ده درصد اول از صفحات کتاب برای دانلود قرار داده شده است. برای دانلود 22 صفحه اول کتاب، به ادامه مطلب مراجعه نمایید... 



:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

مهندسی قابليت اطمینان فرآيندی عملی و كاربردی است كه از اولين مراحل طراحی آغاز و تا آخرين مراحل توليد و بهره برداری ادامه می يابد و در طي اين دوره به كنترل، آزمون و ارزيابي، تجزيه و تحليل، اصلاح و رفع خرابی های بالفعل و بالقوه موجود در سيستم پرداخته و نهايتاً منجر به پيش بيني نرخ وقوع خرابي و تخمين قابليت اطمینان مجموعه مورد مطالعه، خواهد شد. در این مبحث تعداد و دوره زمانی وقفه های بلند مدت مورد بررسی قرار گرفته و یا پیش بینی می شوند. 

یکی از زمینه های تحقیقاتی مهم در بهره برداری از سیستم های قدرت، قابلیت اطمینان سیستم های قدرت می باشد. پیشرفت روزافزون زندگی بشری و ضرورت داشتن برق مطمئن، نیازمند به تولید، انتقال و توزیع ‏مطمئن است. به همراه این موضوع، آشنایی و شناخت مهندسین برق به مباحث اطمینان پذیری تأمین ‏برق نیز ضروری و اجتناب ناپذیر خواهد بود، زیرا هر تصمیم سازی و هر تصمیم گیری در این زمینه ‏می تواند هم بر اقتصاد و هم بر مسائل اجتماعی و سیاسی کشور تأثیر به سزایی داشته باشد.

در این مطلب، کتاب "ارزیابی قابلیت اطمینان سیستم های قدرت" ("Reliability Evaluation of ‎Power Systems") نوشته روی بیلینتون و رونالد آلن ("‏Roy Billinton & Ronald N.Allan") که توسط "Plenum ‎Press‏"‏‎ ‎به چاپ رسیده و به بیان شیوایی به بررسی مسائل روشهای قابلیت اطمینان سیستمهای ‏قدرت می پردازد، برای دانلود قرار داده شده است. کتاب دارای متنی روان و منظم بوده و فصول مختلف آن شامل ‏مثالهای متعدد و تمرینهای انتهای فصل می باشد. این کتاب یکی از کتابهای ‏سودمند و نسبتاً جامعی است که ناشی از تجربیات چندین ساله نویسندگان آن بوده که به رشته تحریر ‏درآمده است و به عنوان مرجع اصلی درس قابلیت اطمینان سیستم های قدرت در بسیاری از دانشگاه ها تدریس می شود. 

هم چنین جزوه قابلیت اطمینان دکتر جعفری نوکندی نیز که با بیانی ساده و روان موضوع قابلیت اطمینان در سیستم های قدرت را بیان می کند، برای دانلود قرار داده شده است.

برای دانلود کتاب و جزوه معرفی شده در بالا، به ادامه مطلب مراجعه نمایید... 



:: بازدید از این مطلب : 1884
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 اسفند 1395 | نظرات ()

این سایت را حمایت می کنم
___________

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید